HTML

Bernie72

A blogomban levezetem a bennem felgyülemlett feszültséget, a lehető legkultúráltabb formában fogom szóvá tenni minden napi negatív élményeim. Terveim szerint rendszámmal, típussal szólítom meg azokat a drága autóvezetőket, akik útjaim során leszorítanak, indexelés nélkül elém vágnak vagy éppen a pesti rakpart Árpád-híd felőli végén úgy nyernek másfél-két percet, hogy a jobboldali sávból pofátlankodnak be elém és nagyon zokon veszik, ha nem akarom beengedni őket. A többi majd kialakul. De jut majd hely a blogomban bunkó ügyfélszolgálati munkatársnak, megbízhatatlan szerelőnek is. Igyekszem sokszor írni.

Friss topikok

Linkblog

Nem jó a közlekedési lámpa? Intézkedj!

2008.05.30. 17:53 Bernie72

Úgysem hiszed el, pedig így van. A közlekedési lámpák működéséért az autósok felelnek. Ha ők nem jelentik be a lámpa hibáját, akkor csak a szerencsén múlik, hogy azt mikor hárítják el az erre illetékesek.

A Legyen ön is milliomos című vetélkedőben akár az 50 millió forintos kérdés is lehetne: kinek a feladata a közlekedési lámpák megjavítása? Hogy hívják ezt a céget? Én most elárulom Neked, de csak akkor, ha megígéred, hogy ha ezzel nyered meg az 50 milliót, akkor nem feledkezel el rólam és a nyeremény két százalékát átutalod nekem:) Köszi! Szóval a Vilati nevű cégnek a feladata Budapesten a hibás közlekedési lámpák kijavítása. A pontos név, amit Vágó úr is kér majd a vetélkedőben: Vilati-Signalbau Huber Forgalomtechnika Kft. Telefonszámok: 431-3999/950 és 431-3958

Miközben az illetékesek után nyomoztam, eljutottam a Fővárosi Önkormányzat Közlekedésügyi Főosztályára, vagy valami hasonló nevű részlegre, ahol egy ember részletesen elmagyarázta nekem a Vilatival kötött szerződés lényegét: a Vilatinak a hibabejelentés után két órán beül meg kell javítania az elromlott lámpát. Ha nincs hibabejelentés, nem kell csinálnia semmit. És a Fővárosi Önkormányzat szerint ez egy remek szerződés. És tudod miből áll a hibajavítás? Felhívod a Vilatit, ha szerencséd van, beszélsz egy emberrel, ha nem, akkor az üzenetrögzítő jelentkezik. (A rögzítőre el kell mondani hol van a hiba és ha időben meghallgatják, akkor intézkednek.) Ha az emberrel beszélsz, akkor ő a számítógépén megnézi azt a kereszteződést, amellyel kapcsolatban jelezted a hibát, kattint kettőt a gépén, majd megköszöni a jelzést és annyit válaszol, hogy a hibát elhárította. Megtudtam, a hibák több mint 90 százaléka ilyen jellegű, nem kell kimenni, semmit nem kell csinálni, csak a számítógépen kattintani kettőt. Gondolom beírja, hogy "lámpa működj!". Ha nem szólnak neki, akkor nem kell csinálnia semmit, teljesíti, ami a fővárossal kötött szerződésben szerepel. De szeretnék egy ilyen helyen dolgozni! És emberünknek nem jut eszébe esetleg ránézni a gépére és önszorgalomból kiiktatni néhány hibát. Amikor ezt felvetettem, az önkormányzat embere nem is értette, mit akarok. Szívesen lennék a Vilati alkalmazottja: benn henyélnék egész nap, ha valaki felhív, akkor magamban elküldöm a K..anyjába, fél perc alatt kijavítom a hibát és chatelek tovább a haverokkal, vagy ücsörgök a büfében. Hogy én miért nem tudok ilyen állást találni? Ja, és persze hétvégén a Vilati elérhetetlen. Ki kell pihenni az egész heti fáradalmakat, teljesen érthető. Van ugyan valamilyen központi ügyeleti szám, ami állítólag éjjel-nappal, még hétvégén is hívható. Nem próbáltam ki, de nincsenek illúzióim.  

Az egész Vilati-sztori azért jutott eszembe, mert négy napig sárgán villogott a lámpa Pesterzsébeten a Helsinki úton a csepeli átjáró előtti kereszteződésben. Engem nem zavart, mert a Helsinki úton mentem, de aki ki akart kanyarodni, annak nem volt könnyű dolga. A kereszteződés négy napig volt életveszélyes, mert a sok hülye autós közül egynek sem jutott eszébe felhívni a Vilatit. Tényleg, szégyelljük magunkat, a kutya mindenit!

Egyébként a közlekedési osztály munkatársa azt is elmondta, hogy az a kereszteződés, amely ki van táblázva, tehát jelölik, hogy kinek van elsőbbsége, az akkor sem életveszélyes, amikor nem működik a lámpa, mert az autósok pontosan tudják, mit kell ilyenkor tenniük, hiszen tájékoztatják őket a táblák. Megkérdeztem az embertől, hogy vezetett-e már autót, vagy őt helikopter, esetleg sofőr viszi szirénázó kocsival dolgozni? Azt hittem, viccel, amikor ezt a hülyeséget mondja. De komolyan gondolta és megsértődött a felvetésemen. Kikérte magának. Szóval drága autósok, ha sárgán villog a lámpa, akkor azonnal tárcsázni a Vilatit, addig pedig nem idegeskedni, a közlekedési táblák segítenek és megvédenek.

4 komment

Címkék: csináld magad vilati szerelj közlekedési lámpát ha nem szólsz ne reklamálj naplopó irodisták

A bejegyzés trackback címe:

https://dohogasok.blog.hu/api/trackback/id/tr64495382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DreamBee 2008.05.30. 17:55:33

Ááááá, a friss cikk! Te nem is szólsz hozzá az enyémhez? :(

cajga 2010.09.19. 15:51:33

már március óta rossz a kerékpáros lámpa
a vI.ker lendvay utca dozsa györgy sarkán
jólenne ha valaki a fejéhez kapna amig
baleset nem lessz.
szeva cajga

emg1496 2011.03.23. 21:26:27

A forgaomirányító gépek felügyeleten vannak, az pedig jelzi ha baj van. Ha több napig nem jó, annak egyéb más okai is lehetnek, minthogy a szervíz lusta vagy nincs kedve kimenni.
Egyébként Bp-en nem csak a Vilati SBH a felelős, hanem a Siemens is a ,,lámpákért''.

Bitman 2011.04.11. 11:57:30

Én is telefonáltam egyet, mielőtt két "okos" összetöri magát, mert heves dudálásokra és fékcsikorgatásra lettem figyelmes az ablakom alatt :)
Vicces, ahogy a sok tudatlan sofőr harcol egymással, és a köztük keresztbe átkelő gyalogosokkal. Persze mindenki csak előre bambul, meg a saját előrejutásáért küzd leszarva a másikat. Volt is pár meleg szitu járókelő vs autós, és autós vs autós között is. Na meg a kereszteződésbe beragadva nem inkább elengednék, esetleg segítenék egymás előrejutását, hanem kikerülik akár a villamossínen keresztül. Azért ha ezt rendőrként láttam volna, megkérdeztem volna egy-két embert, hogy hogy kapott jogsit, meg elmondtam volna neki mit kellett volna csinálnia, ha helyesen cselekszik...

Mindezt a káoszt úgy adták elő, hogy gyér volt a forgalom, max 5 autós állt sorban.

Na szóval felhívtam a Vilatit, rögtön mondták, hogy ott a Siemens üzemelteti a lámpákat, adtak egy telefonszámot, hogy azt hívjam. Felhívtam, mondták, hogy tudnak róla, az ELMŰ karbantartást végez a betáp vonalon, így nincs áram, még kb fél óráig nem működik, nem tudnak mit csinálni. De ilyenkor nem lenne célszerű különben valami rendőrt kivezényelni forgalmat irányítani, vagy valami? Csak mert éppenséggel egy nagykörúti kereszteződésről van szó... Na mind1, tudom ők csak traffizni tudnak (tisztelet a kivételnek), mert abból van pénz..
süti beállítások módosítása